2010. december 19., vasárnap

Légy hű önmagahoz

A pénteki napon (dec. 17.-én) sikerült folytatni az előző napokban kialakított stratégiát.
Továbbra is kitartottam a viszonylagos szűk S/L szintekhez, és nem is módosítottam őket menetközben.
Ha pozíció elindult a megfelelő irányba, akkor viszonylag hamar zártam őket. Viszont amikor láttam, hogy lendületet kap a chart, akkor alkalmaztam a S/L szint kézi mozgatását a pozitív tartományban, így sikerült egy két szebb (egy 18-, és egy 35 pip-es mozgást is elkapni). Összességben 10 kötésből 8 kötés pozitív végeredményű lett. A megfogott egységek száma pedig 45 pip volt.

Az évből hátramaradó napokban már sok jóra nem lehet számítani az ünnepi forgalomcsökkenés miatt, de azt hiszem, hogy a kis mozgások levadászására még lesz lehetőség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése