2010. december 10., péntek

Megnyugvás

A szerdai sikeres kötések után , csütörtökön is jól kezdődött a nap, pár kötés után szinte meg is volt a napi tervezett profit. Viszont azt továbbra is érzékeltem, hogy nem engedem kifutni az irányt, így gyorsan lenyakaztam a hasznot.

Gondoltam próbálok egy hosszabbtávú stratégiát, és egy kicsit nagyobb stoppal, nagyobb kifutást engedek az árfolyamnak, és itt már akadályokba ütköztem.

A következő kötésekkel vissza adtam az aznap szerzett hasznot, majd ezen pszichikailag megtörve, hibás elhamarkodott kötéseket csináltam, így jelentős mínuszt sikerült elkönyvelnem nap végére.

Az estét próbáltam lelki megnyugvásra fordítani, és reggel ugyan még kicsit indulatosan, de higgadt kereskedésbe kezdtem.

Visszatértem az első napi stratégiához, csak megfelelő pontokon szállok be, és nem emelem a kötési mennyiséget 0,2 lot fölé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése